Velkommen til "Pay & Jump"!

Postet av Bærum Rideklubb den 22. Apr 2018

Arkivfoto: Sille Kasin

Søndag den 6. mai er det bare å glede seg, for da åpner vi i Bærum Rideklubb igjen portene til Østern Brug og inviterer til "Pay & Jump" fra kl. 10:00! Og som sagt, denne gangen flytter vi ut og tar i bruk den flotte utendørsbanen der vi vanligvis har stevnene våre!

Vi inviterer alle til banebygging fra kl. 10:00, og så fort vi er klare til det, går vi i gang.

Send oss svært gjerne en mail (baerum.rideklubb@gmail.com) om du/ dere ønsker å levere noe til kafeteriaen, eller ellers har lyst til å hjelpe til på annen måte!

Litt informasjon:

• Påmelding på vedlagte skjema:
  • Husk eventuelt også å melde av
  • Vi tilbyr baner f.o.m. 0,20 m med leier og opp t.o.m. 1,10 m
  • Ryttere/ foresatte må selv skaffe eventuelle leiere
  • Alle mindreårige ryttere må ha ansvarlig person til stede
  • Betaling ved fremmøte -  kontant/ Vipps: kr 100,- pr. runde for klubbens medlemmer/ kr 125,- pr. runde inkl. baneleie for gjester
  • Hver runde = to forsøk - og så mange runder som ønskelig
  • Oppvarming i det lille ridehuset/ eventuelt utendørs
  • Åpen kafeteria med enkel servering

Kontakt i forkant av arrangementet:

Sille Kasin: +47 481 76 269

Elly Joys Røang: +47 908 53 636

Mail: baerum.rideklubb@gmail.com

Da sees til altså til "Pay & Jump" søndag den 6. mai på Østern Brug, og starter banebyggingen kl. 10:00. Vi i styret i Bærum Rideklubb gleder oss til se dere!