Bærumsjunior Lisa bidro til norsk lagbronse ved NBC

Postet av Bærum Rideklubb den 2. Jul 2016

Bak tøylene på Didi De Goedereede var Bærum Rideklubbs Lisa Ulven med på å sikre lagbronsen for juniorene ved pågående Nordisk Baltisk Mesterskap i Finland denne fredagen.

Fire fornøyde juniorer med lagbronse rundt halsen - Erik Preben Strand, Synne Ljosland, vår egen Lisa Ulven og Karoline Lien. Foto: Privat

Sammen med de tre øvrige norske juniorekvipasjene Erik Preben Strand/ Indoletto, Synne Ljosland/ Hope og Karoline Lien/ Castlefield Jess leverte Lisa og hennes mesterskapshest Didi De Goedereede en omhopping om gull og sølv, mens Norges lag med sine 4 feil totalt endte på bronseplass.

Etter dagens lagkonkurranse over to runder i 1,35 m fortalte landslags- og lagleder Mikael Kolind til hestesport.no at han var storfornøyd med innsatsen til de norske juniorene. De hoppet alle superbra, var helt overlegne i første avdeling og var bare rett og slett litt uheldige som måtte se en bom falle.

Lisa står nå individuelt med 4 feil i mesterskapet, og går derfor riktig spennende dager i møter i Ypäjä. I dag, lørdag, blir det hviledag både på Lisa og våre to andre lagmedaljører fra Bærum Rideklubb, Hanna Cecilie Wicklund og Cathrine Jerring, mens Siril Sønsteby/ Giga Star De Tiji i en 1,40 m klasse.