OARK-cup med bærumsdeltaker

Postet av Bærum Rideklubb den 8. Apr 2016

Vårsesongen er tradisjonen tro også sesongen for en rekke cuper, både i dressur og sprang. I helgen var det blant annet tid for andre runde i årets OARK-cup i dressur for ponni og hest.

ILLUSTRASJON_FLETTER1-316x139.png

Nittedal Rideklubb stod som arrangør denne gangen, og kunne ønske i alt 76 startende velkommen sist lørdag. Den tradisjonsrike dressurcupen avholdes på tre eller fire stevner med avsluttende finale, og er åpen for deltakere fra hele landet i klassenivå fra og med LC til og med MB.

Elisabeth Sanner/ Veline M representerte klubben i LA:3 hest, og red inn til godkjent resultat blant hele 17 startende. Høyeste prosentpoeng og seier i klassen gikk til Suzanne Schønkopf/ Royal Zalute som representerer Skedsmo Rideklubb.