Ikke før er KOHS omme, så er AEG Promotion Cup2015/ 2016 i gang.

Postet av Bærum Rideklubb den 21. Okt 2015

Med høstens største og viktigste hesteeeventyr allerede bak oss, er det på tide å tenke fremover. I februar er det nemlig igjen tid for AEG, og nå er AEG Promotion Cup 2015/ 2016 i full gang.

Igjen ønsker arrangør Eirik Berentsen velkommen til Arctic Equestrian Games på Oslofjord Convention Centre, og nå er billettsalget i full gang. - Og sammen med dette - startskuddet for AEG Promotion Cup, som gir heldige ryttere mulighet til å ri under AEG, både på ponni og hest, i dressur og sprang!

For hver eneste billett vi som medlemmer klarer å forhåndsselge frem til 17. januar 2016, får vi poeng, og er med i konkurransen om å kunne sende ryttere til start under AEG. I fjor solgte vi i Bærum Rideklubb så mange billetter mens AEG Promotion Cup pågikk, at vi på grunnlag av resultater på uttaksstevnet vårt kunne sende både ponnirytter Sandra Sunde Lian og juniorrytter Cathinka Ryder Schøyen - på klubbens regning.

Les mer om AEG Promotion Cup:

Allerede nå er hele 44 rideklubber rundt om i Norge i gang med konkurransen.De foreløpige resultatene blir oppdatert kontinuerlig frem til 17. januar.

Statutt for uttaksstevnet/ uttaksstevner og valg av lokaliseringen for dette/ disse vil bli kommunisert her på klubbsiden vår, så snart tiden nærmer seg.