Bærumsplasseringer på Eidsvoll

Postet av Bærum Rideklubb den 17. Jun 2015

Et lite knippe dressurryttere fra Bærum fant veien til Eidsvoll i helgen. Der ventet blant annet to fine premier.

Steinar Paulsrud og Arganza sikret fjerplass i LA:3. Arkivfoto: Privat

Eidsvoll Hestesportsklubb stod som arrangør av distiktsstevne i dressur på lørdag, og to av våre bærumsekvipasjer som hadde valgt å legge veien dit, kom hjem med premier. Klubbens gen økonomiansvarlig, Steinar Paulsrud tøylet sin Arganza inn til en fjerdeplass i LA:3 etter å ha ridd inn til 57,593 prosentpoeng.

I MB:3 sikret Inga Eide Borchgrevink/ Theoderich en flott andreplass. De to ble belønnet med 59,559 prosentpoeng for programmet sitt, kun om lag ett lite prosentpoeng bak klassens vinner, Hedemark Rideklubbs Rita Stenberg/ Ashton. Våre to øvrige ekvipasjer til start i klassen, Lisa Aurora Hauff/ Unidor Dalegaard Sleipner og Anita Johannessen/ Arganza red inn til henholdsvis 55,000 og 54,559 prosentpoeng.

Lisa Aurora Hauff og Unidor Dalegaard Sleipner var også blant bærumsstartende i Eidsvoll på lørdag. Arkivfoto: Privat

Therese Bjerkan/ Chicota startet også to klasser, og oppnådde 54,074 prosentpoeng i LB:2 og 54,167 prosentpoeng i LB:3.