Tre bærumsryttere til start i Moss

Postet av Bærum Rideklubb den 14. Apr 2015

Tre av sprangrytterne våre valgte seg Moss som stevnearena denne helgen.

Kathinka og Bordeaux du Sud var på distriktsstevne i Moss og hentet hjem premie denne helgen. Her ved en tidligere anledning. Foto: Sille Kasin

Moss Rideklubb stod som arrangør av distriktsstevne i sprang både for ponni og hest denne helgen, og vi i Bærum Ridkelubb var representert med Julia Brønmo på ponni og Karin Bjorheim og Kathinka Winter Hjelt på hest.

Julia og Krondahlens Chateau var eneste ponniekvipasje fra Bærum Rideklubb til start i Moss denne helgen. Her er de hjemme på Østern Brug. Foto: Tom Rune Lian

Julia og Krondahlens Chateau gjennomførte en fin runde i LB ponni, mens Karin Bjorheim spennende nok debuterte med helt ny hest, Chanel VIII under stevnet. I LC prikket hun selv og Chanel inn dobbel null, mens det ble 4 feil i LB. Kathinka og Bordeaux Du Sud pådro seg på sin side 4 feil i LC 1,00 m, mens de hoppet feilfritt og ble plassert som nummer 5 i LB 1,10 m.