Sprangstevnet vårt nærmer seg med stormskritt

Postet av Bærum Rideklubb den 7. Apr 2015

Sprangstevnet vårt på Østern Brug nærmer seg, og vi ber alle klubbmedlemmer til start om å hjelpe til.

Lørdag den 18. og søndag den 19. april arrangerer vi årets første distriktsstevne i sprang på Østern Brug. Stevnet blir sesongens første utestevne i vår region, anmeldelsene strømmer på, og vi trenger all den hjelp vi kan få!

Alle klubbmedlemmer som starter, må hjelpe til under selve stevnet begge dager. I tillegg får vi mye å gjøre fredag ettermiddag, så hold av datoene, og sett av tid allerede nå. Jo flere vi er som hjelper til, jo bedre blir stevnet vårt!

Mer informasjon om banebygging og klargjøring av stevneplassen på fredag, samt arbeidslister for lørdag og søndag kommer neste uke. Etter at anmeldelsesfristen på hpnett er omme, vil vi selvfølgelig også legge ut ryttermelding og foreløpige startlister.

Hvis du vet allerede nå hva du kan tenke deg å bidra med, så send mail til sille,kasin@gmail.com, eller skriv dette på anmeldelsen din.