Sprangcuper i 2015

Postet av Bærum Rideklubb den 25. Mar 2015

Oversikten over årets sprangcuper med statutter er nå klare. Nytt av året er NRYFs Landsmesterskap for hest for ekvipasjer på lavere nivåer!

Som vanlig er det et bredt utvalg av sprangcuper for både ponni- og hesteekviasjer på de fleste nivåer å velge mellom.

Helt nytt av året er satsningen på NTYFs Landsmesterskap for hest i 1,10 m, 1,20 m og 1,30 m. Dette flotte tilskuddet har kommet til gjennom et samarbeid mellom NRYF og blant andre Jan Auen Hafskjold, som selv er banebygger, trener og sprangrytter. Vi forventer at denne serien blir en kjempesuksess allerede i debutåret!

Komplett oversikt over sprangcupene 2015 med statutter:

I tillegg minner vi om at rideklubbene rundt om i landet også arrangerer forskjellige sprangcuper på nasjonalt distriktsstevnenivå. Disse finner du etterhvert fortløpende som vedlegg til terminlisten på Horsepro.