Equishop Tour 2021 nærmer seg med stormskritt

Postet av Sille Merete Kasin den 18. Aug 2021

Endelig er det stevnehelg i regi av oss i Bærum Rideklubb igjen, og vi gleder oss! Lørdag og søndag den 21. og 22. august forbereder vi oss på storinnrykk på Østern Brug, og ser i løpet av helgen blant annet frem til å kunne kåre årets vinnere av Equishop Pony & Horse Tour.

Men - uten velvillige hjelpere, intet stevne.....

• Vi bygger bane på fredag klokken 18:00, og forventer at så mange som mulig av klubbens medlemmer til start er med og bygger bane.
  • I tillegg trenger vi all den hjelp vi kan få gjennom selve stevnehelgen, og ber dere derfor alle om å ta en titt på både leveringslisten til kiosken og den foreløpige arbeidslisten som vil kunne bli endret de nærmeste dagene.

Bakeliste 21_22 august.pdf

Arbeidsplan Equishop tour 21_22.08 2021.docx

I tillegg til mye flott sport, fantastiske premier og skikkelig stevnestemning uten koronoarestriksjoner gleder vi oss veldig til å ha besøk av stevnefotograf Kristian Strøm, og minner i tillegg om at Bærum Rideklubbs hovedsponsor, Equishop, vil ha åpen butikk på stevneplassen

Da begynner vi nedtellingen til ett av stevnekalenderens absolutte høydepunkter, nemlig Equishop Pony & Horse Tour, og gleder oss til å se dere alle!

Ilustrasjonsbilde fra Equishop Tour 2019: Sille Kasin