Rytterstøtte og aktivitet i klubben

Postet av Bærum Rideklubb den 24. Apr 2020

Vi setter stor pris på alle våre medlemmer, og ønsker å premiere dere som er ute og representerer klubben på en fremragende måte. Klubben har derfor satt av hele 50.000 kr til rytterstøtte! Rytterstøtten vil bli fordelt ut fra et poengsystem, og ALLE klubbens medlemmer som konkurrerer på utvidete klubbstevner, distrikt-, nasjonale- og internasjonale stevner, kan søke om denne støtten. Styret vil komme tilbake til poengfordelingen som ligger til grunn for tildeling, i god tid før det åpnes opp igjen for stevner.

Videre planlegger vi å arrangere en dressursamling for klubbens medlemmer. I en tid hvor alt er i bero, er dette fortsatt på planleggingsstadiet. Vi kommer tilbake med informasjon så snart det tar seg gjøre.

Vi oppfordrer medlemmene våre til å bidra til liv på Instagram-kontoen vår! Tagg oss gjerne med bilder og små videoklipp, så sørger vi for at det kommer ut på vår story. Uavhengig av hvilken stall du står eller rir på, er alle klubbens medlemmer en viktig brikke i Bærum Rideklubb. Vi håper derfor at vi ved hjelp av blant annet Instagram kan bli litt bedre kjent med hverandre!

Arkivbilde: Helene Gjerde Aamdal