Startskudd for KOHS 2017

Postet av Bærum Rideklubb den 11. Okt 2017

Våre to egne klubbmedlemmer, showdirektør Morten Aasen og hans høyre hånd, Kristin Leirfall, byr som vanlig på et rikholdig program og et bredt klassetilbud både for ponni og hest. Det hele sparkes i gang denne onsdagen, og først på søndag kveld stenger dørene for arrangementet som fremfor noe setter Norge på det internasjonale sprangkartet.

Bli med og hei følgende bærumsryttere frem ( listet i alfabetisk rekkefølge på fornavn):

Nasjonale klasser, ponni: Mina Brinchmann

CSIP: Nora Nalbant

Nasjonale klasser, hest: Katharina Wendelborg

CSI-Am: Anette Ringnes,  Hanna Cecilie Wicklund, Katharina Wendelborg, Katinka Traaseth, Maria Wergeland Andersen, Nicoline Thrane-Steen Røkke

CSI2*: Cathrine Jerring, Cornelia Emilie Kasin, Fanny Hjemdal Wallace, Lisa Ulven, Theodor Wendelborg

CSI5*: Margrethe Vist Hartmann, Marie Valdar Longem

Den første av de nasjonale hesteklassene der de 30 deltakerne har kvalifisert seg gjennom Felleskjøpet Cup, går av stabelen på onsdag, og samme kveld får også rytterne i tostjerners lille tur prøve seg. Startskuddet for tostjerners store tur, ponnier både i nasjonale og internasjonale klasse, de internasjonale amatørklassene for hest og femstjernersdelen av stevnet går på torsdag.

Arrangørens hjemmeside: