Melding av interesse - NM lag i sprang for hest

Postet av Bærum Rideklubb den 31. Mai 2017

C:\Users\franz\Documents\SILLE DIV\BRK\BRK bilder\Illustrasjonsbilde sprang.jpg

Årets norgesmesterskap i sprang for hest går av stabelen i regi av Bergen Rideklubb i perioden 22. - 25. juni. Så derfor - er du kvalifisert og har lyst til å ri, så meld interesse til leder av sprangutvalget på mail sille.kasin@gmail.com snarest og aller senest den 5. juni.

NM lag går i tre avdelinger med kvalifiseringer på henholdsvis fredag og lørdag, og med selve finalen for de åtte beste lagene og likeplasserte med det siste av disse, på søndag. Lagene skal bestå av tre eller fire ekvipasjer, der en eller to ryttere rir 1,25 m, og en eller to rir 1,30 m.

Tenk, så morsomt om vi i Bærum Rideklubb kan sende NM-lag til start! Det er allerede mange år siden sist! Og - best av alt...... Det er vi i klubben som betaler stevneavgiftene for laget:)

Stevneinvitasjon:

NM statutt: Merk at statutt både for individuelle mesterskap, samt for NM lag ligger i samme dokument.

Alle henvendelser vedrørende NM lag gjøres ellers til Sille på telefon +47 48 176 269.