Velkommen til klubbmesterskapshelg

Postet av Sille Merete Kasin den 24. Nov 2022

Førstkommende helg står klubbmesterskapshelgen for medlemmer av Bærum Rideklubb for døren, så det er bare å glede seg! Vi har mange påmeldte både i dressur på lørdag og sprang på søndag, så dette blir skikkelig stas.

Vær oppmerksom på at vi forventer at alle startende hjelper til, så sjekk arbeidslisten for både lørdag og søndag nedenfor.. Vit også at all ekstra hjelp under stevnehelgen mottas med takk! https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CNq6Isa5Jn_AjIirMH_c1ceSrkvEtIutc_L8GXp8p0g/edit#gid=0

Lørdag har vi oppmøte klokken 09:00 for klargjøring av dressurarenaen. Første ekvipasje til start ønskes velkommen klokken 10:00. Klassene vil bli avholdt fortløpende. Vi minner om at én rytter kun kan ri én hest i mesterskapsklassene. Startlister med starttidspunkt finner du på www.online.equipe.no.

Søndag starter vi banebyggingen klokken 09:30, og gir første startsignal så snart vi er klare til det. Utover dagen vil klassene starte fortløpende. Også her minner vi om at en ekvipasje kun kan delta i ett mesterskap, men at alle selvsagt er velkommen til start i de åpne klassene. Etter hvert finner du startlister på www.online.equipe.no.

Etter dagens siste klasse på søndag, rigger vi ned og rydder ridehuset sammen. Deretter håper vi å se så mange av dere klubbmedlemmer som mulig til kåring av av Bærum Rideklubbs historiens andre allroundmester, kombinert med førjulshygge i kafeteriaen.

Følg med på Equipe, slik at dere holder dere orientert om når den sosiale delen av mesterskapshelgen starter!

Online påmelding til sprangdelen er gått ut, men send oss eventuelt gjerne en mail til brkstevne@no om du vil etteranmelde.

Velkommen!