Velkommen til klubbmesterskapshelg!

Postet av Sille Merete Kasin den 24. Nov 2021

Snart står klubbmesterskapshelgen for døren, så det er bare å glede seg! Vi har rekordmange påmeldte både i dressur på lørdag og sprang på søndag, så dette blir skikkelig stas.

Lørdag har vi oppmøte klokken 09:30 for klargjøring av dressurarenaen. Første ekvipasje til start ønskes velkommen klokken 10:00. Klassene vil bli avholdt fortløpende. Vi minner om at én rytter kun kan ri én hest i mesterskapsklassene.

Søndag starter vi banebyggingen klokken 09:00, og gir første startsignal så snart vi er klare til det. Utover dagen vil klassene starte fortløpende. Også her minner vi om at en ekvipasje kun kan delta i ett mesterskap, men at alle selvsagt er velkommen til start i de åpne klassene.

Etter dagens siste klasse på søndag, rigger vi ned og rydder ridehuset sammen. Deretter håper vi å se så mange av dere klubbmedlemmer som mulig til kåring av av Bærum Rideklubbs aller første allroundmester, kombinert med førjulshygge i kafeteriaen.

Det vil bli lett servering. Følg med på Equipe, slik at dere holder dere orientert om når den sosiale delen av mesterskapshelgen starter! Vi legger etter hvert også ut melding om dette på facebooksiden vår - så snart vi vet på søndag.

Vi minner om at vi fortsatt tar imot påmeldinger pr. mail baerum.rideklubb@gmail.com i sprang etter at ordinær påmeldingsfrist online går ut onsdag den 21. november ved midnatt.

Velkommen!

PS!

Vi har foreløpig ikke lagt ut bakelister til mesterskapshelgen, men de kommer!