Klubbmesterskapshelgen 2021 nærmer seg

Postet av Sille Merete Kasin den 15. Nov 2021

Endelig er det snart tid for årets store mesterskapshelg i Bærum Rideklubb - med dressur lørdag den 27. november og sprang søndag den 28. november. Mens vi velger å invitere til klubbmesterskap for skolehester i LC, samt klubbmesterskap i LC, LA, MC og MB, inviterer vi denne gangen til tre ulike klubbmesterskap i sprang i henholdsvis 0,60 m, 1,00 m og 1,10 m. Håpet er dermed at vi også får påmeldte nok til å kunne ønske velkommen til åpne klasser i 0,40 m, 0,80 m, 0,90 m og 1,20 m.

Men ikke nok med det..... Nytt av året er nemlig denne gangen også at vi ser frem til å kåre klubbens allroundmester, det vil si den ekvipasjen som både starter dressur på lørdag og sprang på søndag, og til sist står igjen som helgens sammenlagtvinner, Bærum Rideklubbs egen Mesternes Mester!

Stevneinvitasjonene med tilhørende statutter ligger ute på nryfstevne.no, og tilmeldingen er selvsagt i full gang

. Statutter finner du også nedenfor. Merk at siste frist for online påmelding dressur er tirsdag den 23. november, mens påmeldingen for sprang stenger tirsdag den 24. november.

I tillegg inviterer vi til enkel bevertning og litt førjulshygge som markering av en på alle måter spennende sesong for alle oss i Bærum Rideklubb i etterkant av mesterskapsklasser og kåring av historiens første Allroundmester på søndag - etter at hallen er ferdig ryddet.

Mer informasjon kan komme, så følg med!

Arkivbilde: Sille Kasin

STATUTT FOR KLUBBMESTERSKAP I DRESSUR.docx