Invitasjon til klubbkveld

Postet av Bærum Rideklubb den 19. Jan 2018

Fam Lockert kommer på besøk til skal blant annet fortelle oss om hvordan mental trening kan brukes som et nyttig verktøy når vi rir stevner. Arkivfoto: Sille Kasin.

Vi starer klubbkvelden klokken 18:00, og begynner først med å fortelle litt om stevner, stevneplanlegging. - Nyttig for alle som rir eller planlegger å ri stevner, og også nyttig for alle foresatte!

Deretter byr vi på enkel servering med pizza, mineralvann, kaffe og te.

Klokken 19:00 gleder vi oss deretter til Fam Lockerts foredrag om mental trening som nyttig verktøy for konkurranseryttere på alle nivåer og innenfor alle grener. - Og dess større engasjement vi som publikum viser, jo mer får vi!

Fam har selv representert Bærum Rideklubb i mange år som aktiv sprangrytter. Etter utdannelse som idrettspsykologisk rådgiver og mental trener fra blant annet England, driver hun nå egen virksomhet. Les mer om Fam:

Fam tilbyr også individuelle samtaler. Disse avtales direkte med henne på mail lockertf@gmail.com, og koster kr 600,- pr. time.

Send oss gjerne en mail til baerum.rideklubb@gmail.com om du ønsker å være med! Vi håper på fullt hus, og gleder oss!