Tid for NRYFs samling uten hest

Postet av Bærum Rideklubb den 2. Jan 2018

Samlingen som denne gangen finner sted førstkommende helg, lørdag og søndag den 6. og 7. januar på Norges Idrettshøgskole, er åpen for alle ryttere i aldersbestemte klasser (det vil si alle ponni-, junior- og ungryttere opp til seniornivå) som har som mål å ri NM, og kan anbefales på det varmeste! Vanligvis velger også mange foresatte å delta. Her er mye læring å hente, og gir også en hyggelig anledning til å pleie vennskapsbånd og å knytte kontakter.

Årets samling byr på et svært spennende program, der blant andre den svenske landslagsrytteren Jens Fredricson og rådgiver i idrettspsykologi, Fam Lockert som representerte Bærum Rideklubb i en årrekke som aktiv sprangrytter, bidrar. På programmet står også klubbens egen Franz Kasin, som skal snakke om antidoping når det gjelder sportens tobente utøvere . Den fysiske delen av programmet vil denne gangen sprangrytter Solveig Fotland Newermann seg av. I tillegg vil blant annet landslagslederne i sprang og dressur gjennomgår sportsplanene for 2018.

Samlingen koster kr 600,-., og lunsj inngår i prisen.

Informasjon fra NRYF med bindende påmelding og fullt program:

Og påmeldingsfristen, den går altså ut i dag, tirsdag den 2. januar kl. 23:00!

Vi i Bærum Rideklubb er for øvrig i full sving med å planlegge årets første klubbkveld. Der vil sannsynligvis Fam Lockert bidra med mentaltrening. Vi anbefaler derfor alle bærumsryttere i aldersbestemte klasser om først å delta ved NRYFS samling uten hest på Norges Idrettshøgskole denne helgen, for så å få mest mulig ut av møtet med Fam på Østern Brug!