Arbeidsliste til søndagens dressurstevne

Postet av Bærum Rideklubb den 4. Nov 2017

Søndag åpner stevneleder Lisa Aurora Hauff dørene på Østern Brug for årets klubbmesterskap og distriktsstevne i dressur, og både hun og vi andre i klubben gleder oss! Arkivfoto: Sille Kasin

Velkommen til klubbmesterskapet 2017 og distrikstevne i dressur, søndag den 5. november!

Fra klokken 09:00 lover vi full fart på Østern Brug, der hele 16  rideskoleekvipasjer først skal ut og prøve seg. Deretter går det slag i slag gjennom formiddag, ettermiddag og kveld. I alt besøker 64 ekvipasjer ringen, og blant disse gleder vi oss blant annet  til å kåre fem nye klubbmestere.

Og - har du etter hvert bilder å sende oss, både av våre nye klubbmestere og andre, så videresend dem så raskt som mulig til webansvarlig sille.kasin@gmail.com:)

Arbeidsliste: