Henriette sikret premie på Blomsterstevnet

Postet av Bærum Rideklubb den 8. Jun 2017

Bilderesultat for blomster

Da Lommedalen Kjøre- og Rideklubb inviterte til sitt tradisjonsrike Blomsterstevne sist helg, var klubben representert både i sprang og dressur. Dette året stod Bryn Gartneri for blomsterpynten, og sjelden har lommedalsanlegget sett penere ut, kan folk fortelle.

Lørdag møttes sprangrytterne til dyst, og da status skulle gjøres opp etter det populære stevnet, hadde hele 127 starter blitt sendt ut på banen som var vakkert pyntet for anledningen. Dette er hyggelig for en klubb med nye krefter i styret, og som virkelig satser både på bredde og rekruttering!

Første bærumsekvipasje ut, Lina Jørgenvåg Collier/ Rubicon Rouge, lot seg overhodet ikke affisere av litt pynt, og slo til i 0,80 m med en feilfri runde til 68,5. Deretter prikket Hanna Wooldridge/ Cool Hill inn en dobbel nullrunde i 1,00 m, mens Marianne Ekfelt Turpin/ Veline M fikk fire feil i første fase.

Søndag var det duket for dressur, og hyggelig nok hadde vi der også én bærumsekvipasje på listene blant i alt 62 starter. I LC:3 red Henriette Piene Lindgaard/ Cab Caliostro inn til en delt sjetteplass og premie med 66,400 prosentpoeng, mens de to oppnådde 56,804 prosentpoeng i LB:3.

Resultater lørdag:

Resultater søndag: