Melding om laguttak og informasjon om KM i sprang 2016

Postet av Bærum Rideklubb den 14. Sep 2016

Vi gratulerer følgende ryttere med uttak, og ønsker lykke til:

Bærum Rideklubb Hest

• Kari Opsahl Grimsen (1,10 m)
  • Ida Andenæs Axelsen (enten 1,10 m eller 1,20 m)
  • Hanna Cecilie Wicklund

Lagleder: Kari Opsahl Grimsen

Bærum Rideklubb Ponni

• Julie Linaae (P2)
  • Frida Camille Aa (P1)
  • Mina Brinchmann (P1)

Lagleder; Nora Brinchmann

• Lagledere tar kontakt under banebygging på fredag for utdeling av stevnesjabrakker, slik at vi virkelig synes under mesterskapet på hjemmebane!
  • Merk at vi har valgt å endre klasserekkefølgen, slik at KM lag hest går kl. 10:00 på lørdag, og KM ponni lag etter dette!

I forbindelse med KM gjelder spesielle kvalifiseringsregler, og det ser derfor ut til at vi kun sender tre ryttere pr. lag ut denne gangen. Statutt med kvalifiseringsregler ligger som vedlegg til stevneinvitasjonen på www.horsepro.no.

Dersom du er kvalifisert og eventuelt har lyst til å ri som fjerderytter, ta snarest kontakt med grenleder i sprang, Sille Kasin, på mail baerum.rideklubb@gmail.com med kopi til sille.kasin@gmail.com innen i morgen, torsdag den 15. september, kl. 12:00!

Merk at vi bygger bane på fredag kl. 18:00!

Arbeidslister, leveringsliste til kafeteriaen, ryttermelding og startlister blir lagt ut som vedlegg til stevneinvitasjonen på HorsePro og her på klubbens hjemmeside i morgen, torsdag. Husk å like facebooksiden til Bærum Rideklubb, så får du også jevnlige oppdateringer om alt som skjer.

Velkommen til banebygging, og velkommen til KM-helg i sprang!