Emma til topps i KM dressur for unge ryttere

Postet av Bærum Rideklubb den 27. Sep 2016

Emma og Mr. Bojengel vant begge avdelinger og kapret derfor årets KM-seier i dressur for unge ryttere. Foto: Thea Dyring

Åtte ekvipasjer fra OARK stilte ti start i årets KM for unge ryttere, der vår egen Emma Borchgrevink og hennes Mr. Bojangel skulle vise seg å være i en klasse for selv. Mesterskapet gikk i LA, og bærumsduoen vår vant begge avdelinger, og derfor også både mesterskapstittel, medalje, heder og ære.

Thea Dyring/ Calibra MX slo følge til Ellingsrud og mesterskapet, og gjennomførte det Thea selv beskriver som "to helt greie runder".

Emma og Thea slo følge til årets individuelle KM i dressur, og ser nå frem til å representere arrangørklubben hjemme på Østern Brug kommende helg. Foto: Thea Dyring

Annika Næsguthe Remåd/ Pålands Pinus fra Nittedal Rideklubb vant sammenlagtseieren i årets KM for ponni, mens Jenny Brenna Skille/ Just In Time but Daddy Cool Daddy fra Østmarka Rytterklubb kapret seieren i årets juniormesterskap.