Mina gjorde det - igjen

Postet av Bærum Rideklubb den 21. Mai 2017

Så langt denne sesongen har Mina og hennes Kiltale Dirty Harry nærmest vist seg å være uslåelige på sprangbanen. Foto: Privat

I sporten vår snakkes det mye om kjemi mellom hest og rytter. Og at kjemien stemmer mellom Mina og hennes irske sportsponni Kiltale Dirty Harry, derom levnes ingen tvil. På 14 starter har nemlig duoen så langt denne sesongen gått til topps i ikke mindre enn 9 sprangklasser, både på distrikts- og landsstevner.

Denne helgen har de to dominert resultatlistene på landsstevnet for ponni og hest med innlagt 2. kvalifisering i Norgesserien. Etter en fabelaktig lørdag med to besøk på den flotte hovedarenaen på Linnesvollen, kunne superduoen vende nese og mule hjemover med seire både i LA og MB. I 3. divisjon i Norgesserien hadde de to fått sprangutvalgets tillit som anker, og løste også den oppgaven med glans - gjennom kun nullrunder også der.

Ole Stokke var for øvrig helgens banebygger, og gjorde det ikke lett for helgens mange deltakere. Lørdag hadde klubben hyggelig nok også andre ekvipasjer til start som alle representerte oss på en flott måte, både på ponni og hest. Resultater ligger som vanlig på horsepro.no.