Forlenget tilbud på klubbjakker, sjabrakker og stevnedekken - nå også med vest!

Postet av Bærum Rideklubb den 24. Aug 2016

I samarbeid med vår hovedsponsor Paddock AS tilbyr vi Bærum Rideklubbs medlemmer klubbjakker, vester, sjabrakker og dekken fra Kingsland med brodering, og vi har nå bestemt å forlenge tilbudet. Merk at den populære og praktiske Kingsland-vesten nå også er med i tilbudet!

Eier og daglig leder av Paddock AS, June Ingvorsen, med prøve på sesongens nye klubbjakke fra Kingsland. Foto: Sille Kasin

Frem til 1.oktober kan følgende produkter til sterkt subsidierte priser prøves, sees og bestilles hos Paddock på Røa:

- Kingsland klubbjakke med brodert klubblogo: kr 500,-

- Kingsland vest med brodert klubblogo: kr 500,-

- Dekken: Kingsland Showrug Classic Navy med brodert klubblogo: kr 800,-

- Allround sjabrakk onesize, navy/ hvit med brodert klubblogo: kr 300,-

Klubben dekker overskytende beløp, samt brodering, så her snakker vi virkelig subsidiering! Husk at varene må betales i sin helhet ved bestilling.

Merk at Paddock AS vil ha stand på Østern Brug under KM-helgen i sprang den 17. og 18. september, og at klubbproduktene også kan prøves og bestilles der. I tillegg har vi sikret oss sjabrakker med klubblogo for salg til medlemspris under stevnet.

Vi i Bærum Rideklubb ER synlige i sporten, og vi vil fortsette å være synlige! Husk at tilbudet også gjelder alle klubbmedlemmer i rideskolen ved Østern Brug!