Stevnehøsten i regi av Bærum Rideklubb

Postet av Bærum Rideklubb den 2. Aug 2016

Ukene går raskt mot ferieslutt og skolestart. I den forbindelse minner vi om høstens stevner på Østern Brug.

Illustrasjonsbilde Østern Brug.jpg

Også denne høsten ruster Østern Brug til stevneaktivitet og dressur og sprang. Arkivfoto: Elisabeth Riksen

Vi i Bærum Rideklubb står som vanlig som arrangør ev to distriktsstevner i dressur og ett i sprang denne høsten, i tillegg til klubbmesterskapene senhøstes. Da vi ikke klarer å arrangere stevner uten god hjelp, ber vi klubbens medlemmer allerede nå om å holde av følgende datoer:

• D-stevne i dressur, 11. september
  • KM i sprang, lag og individuelt for ponni og hest, 17. - 18. september
  • KM lag i dressur, 1. - 2. oktober

I forkant av stevnene vil vi invitere Bærum Rideklubbs medlemmer til dugnad med sosialt samvær, slik at Østern Brug fremstår på sitt aller, aller beste når stevnedeltakerne rykker inn. Mer informasjon kommer.

I tillegg tillater vi oss å minne om at kun utøvere over 18 år selv kan melde til stevner på HorsePro, og at alle mindreårige utøvere uansett gren må stille med foresatt eller annen ansvarlig person på stevner.