Endelig er stevnehelgen vår her, og vi venter rekordmange startende!

Postet av Sille Merete Kasin den 15. Apr 2016

Vi har nå oppdatert foreløpige startlister på HorsePro,.........MEN vi klarer ikke å gjennomføre på skikkelig og forsvarlig vis uten mannskap på plass!

Vi ber derfor alle bærumsmedlemmer som er satt opp med vakter på arbeidslisten for lørdag og søndag om å merke seg følgende:

I arbeidslisten for sprang står alltid forkortelsen kl. for KLASSE og ikke klokken..... Sjekk stevneinvitasjonen på HorsePro for nærmere informasjon, og les også gjerne tidligere oppslag her på klubbsiden vår vedrørende akkurat dette.

Vi har stort sett valgt å dele vaktene både lørdag og søndag i to skift - tidlig og sent - begge dager:

• Tidlig vakt lørdag: f.o.m. klasse 01 t.o.m. klasse 04
  • Sen vakt lørdag: f.o.m. klasse 05 og ut dagen
  • Tidlig vakt søndag: f.o.m. klasse 10 t.o.m. klasse 13
  • Sen vakt søndag f.o.m. klasse 14 og ut dagen

Noen har i tillegg etter avtale også fått spesifisert hvilke konkrete klasser de skal hjelpe til i.

Dersom tildelte oppgaver mot formodning ikke passer, må vi ha beskjed snarest. Kontaktinformasjon ligger både i stevneinvitasjonen og ryttermeldingen.

På bakgrunn av tilbakemeldinger fra flere medlemmer ser vi oss også nødt til å minne om at riding - som all annen idrett - er tuftet på frivillighet. Derfor stiller vi opp - for barna våre, for klubben vår og for sporten vår!

Det spesielle med vår sport er for øvrig i tillegg at foresatt eller annen ansvarlig person, MÅ være tilstede for mindreårig rytter når han eller hun konkurrerer. I tillegg er det også viktig å merke seg at mindreårige ryttere ikke selv har anledning til å melde til stevner. Dette er bestemmelser som er nedfelt i KR ( = konkurransereglementet), og som alle blir orientert om på Grønt Kort kurs.

Velkommen til en hyggelig stevnehelg på Østern Brug - med sesongåpning ute for mange av ekvipasjene! Vi i Bærum Rideklubb gleder oss, og er spesielt glade for at også vår hovedsponsor Paddock er på plass med salgsbod gjennom hele helgen!

Arbeidsliste: