KM-helgen nærmer seg med stormskritt

Postet av Bærum Rideklubb den 9. Sep 2015

Førstkommende helg arragerer vi KM i sprang og dressur på Østern Brug, og vi får nok å gjøre - både før, under og i etterkant av stevnet.

Ved midnatt i dag, onsdag, går online påmelding ut, og først da får vi oversikten over hvor mange lag som stiller til start på lørdag, og hvor mange KM-ryttere som vil ri individuelt på søndag. Vi kan så langt love mange klubbryttere til start, og også deltakere fra hele Oslo og Akershus Rytterkrets.

Det vi allerede nå vet som gjelder oss i klubben, er:

• Bærum Rideklubbs laguttak vil bli publisert her på klubbsiden vår torsdag formiddag, 10. september. Melding vil også bli gitt på facebook. Slik det nå ser ut, stiller vi med to ponnilag og en reserverytter, og ett hestelag.
  • Vi møtes til dugnad på Østern Brug, torsdag den 10. september kl. 17:30. Det er viktig at bærumsryttere som har meldt møter, og ikke minst trenger vi også voksne på plass!
  • Arbeidslister vil bli publisert her på klubbsiden vår og kommunisert på facebook så snart de er klare, så følg med! For å få ri, er det en forutsetning at man hjelper til.
  • Vi møtes til banebygging fredag den 11. september kl. 18:00. Det er viktig at ryttere med foresatter møter, slik at vi kommer i mål!