Stevnehøsten på Østern Brug nærmer seg

Postet av Bærum Rideklubb den 18. Aug 2015

Om kort tid står vi i Bærum Rideklubb som stevnearrangør to helger på rad, og vi trenger all den hjelp vi kan få!

Ifølge terminlisten på HorsePro er søndag den 6. august viet distriktsstevne i dressur. Mer informasjon kommer.

Lørdag den 12. og søndag den 13. september er det deretter tid for KM i sprang for ponni og hest. Stevnet er nå åpent for online påmelding, og vi ber spesielt klubbens medlemmer og støttespillere om å gi oss et signal om hva dere ønsker å hjelpe til med. Oppgi gjerne dette ved påmelding, eller send også mail til baerum.rideklubb@gmail.com. Lørdag blir den store lagdagen, mens det blir individuelle KM-klasser og rideskolehestklasse på søndag. Mer informasjon om KM-helgen kommer.

Vi i styret i Bærum Rideklubb gleder oss til å se dere på Østern Brug i september!