Hanna med kjemperesultater i Arezzo både på ponni og hest

Postet av Bærum Rideklubb den 24. Mar 2015

Så langt har Hanna Cecilie Wicklund vært en kjempesuksess under Toscana Tour 2015.

Hanna på en av mange premieutdelinger under første helg av Toscana Tour. Her sammen med Kasper. Foto: Privat

Sammen med andre norske ryttere i kretsen rundt nederlandsbaserte Morten Djupvik, representerer bærumsrytter Hanna Cecilie Wicklund Norge under årets Toscana Tour, som starter i midten av forrige uke. Med til Arezzo er enerponniene Kasper og Genepy G, og hesten Winsor C, som Hanna nå rir childrenklasser på.

Hanna debuterte internasjonalt i Nederland tidligere i vinter, og deltar nå ved Toscana Tour for første gang. I løpet av den første helgen startet Hanna to dager, og kapret til sammen fire seire og to andreplasser på like mange starter. Med dette er hun så langt Norges mestvinnende rytter under Toscana Tour 2015.

Vi i Bærum Rideklubb gratulerer med de flotte resultatene så langt, og ønsker Hanna lykke til videre!

Les mer om Hannas kjempesuksess i Italia så langt: