Vi nærmer oss ny stevnehelg

Postet av Bærum Rideklubb den 13. Jun 2019

Å ri stevner er gøy, og å ri stevner i regi av oss i Bærum Rideklubb er tydeligvis veldig gøy, for vi har rekordmange startende ved distriktsstevnet vårt i sprang med innlagt Ladies Cup denne gangen!
Som vanlig ber vi derfor ALLE om å vurdere lure og plassbesparende grep med tanke på parkering av kjøretøy. Som arrangør blir det vår største utfordring denne helgen!

Så noen viktige beskjeder til klubbens medlemmer:

• Banebygging med obligatorisk fremmøte for alle startende med eventuelle foresatte er fredag kl. 18:00.
  •  Arbeidslistene for både lørdag og søndag finner du ved å følge lenken. Det er svært viktig at alle stiller, og at vi også felles tar ansvaret for å rydde opp etter stevneslutt
  • Leveringsliste til kiosken finner du ved å følge lenken: Kopi av Levering Kiosk Stevne 15-16 juni 2019.xlsx

Ryttermelding for helgens stevne vil bli lagt ut sammen med stevneinvitasjonen i løpet av dagen. Merk at stevnestart vil være kl. 09:00 begge dager.

Vi i styret i Bærum Rideklubb gleder oss - og vi håper at alle andre gjør det samme!