Vil du representere klubben ved KM lag i sprang?

Postet av Bærum Rideklubb den 24. Aug 2018

Illustrasjonsbilde: Rebecca Ballestad-Mender

Også dette året står Drøbak Rideklubb som arrangør av KM for hest og ponni i sprang. Klubben ønsker gjerne å kunne sende lag, både for ponni og hest. Ponni går i LB, mens hest går i 1,10 m/ 1,20 m.

Proposisjon til KM-helgen, både lag og individuelt, finner du her:

Har DU lyst til å representere Bærum Rideklubb som lagrytter, så send mail til baerum.rideklubb@gmail.com snarest og senest innen onsdag den 29. september kl. 20:00. Sportskomiteen vil deretter foreta uttaket i samarbeid med aktuelle trenere. Lagryttere vil deretter få beskjed om uttak og lagsammensetning, og informasjon vil i tillegg legges ut her på klubbsiden vår, samt på Bærum Rideklubbs facebookside.

Merk at du forplikter deg til å stille, dersom du melder interesse om å få representere klubben i Drøbak og blir tatt ut til å ri - så fremt ikke spesielle forhold kommer i veien. KM lag meldes deretter på vanlig vis online på horsepro.no i god tid innen frist den 31. august kl. 18:00, mens sportskomiteen sender lagoppsett og navn på lagledere til arrangørklubben.

Sportskomiteen i Bærum Rideklubb håper å høre fra mange av dere! Det finnes knapt noe morsommere enn å ri på lag, det kan vi love!

Forespørsler vedrørende KM lag rettes til Sille Kasin, +4748176269/ mail baerum.rideklubb@gmail.com.