Velkommen til Pay & Jump banetrening!

Postet av Bærum Rideklubb den 29. Des 2017

Illustrasjonsbilde: deviantart.com

Søndag den 14. januar åpner vi dørene på Østern Brug for en skikkelig «Pay & Jump» dag, og håper å se både klubbmedlemmer og andre som vil sparke i gang stevneformen. Vi ber klubbens medlemmer om å være med på banebygging fra klokken 10:00, og går så i gang så snart Frank Helks første bane for dagen er klar. - Og deretter går det slag i slag frem til vi må rydde ut av ridehuset igjen!

·       Påmelding via klubbens mail baerum.rideklubb@gmail.com eller gjennom klubbens facebookside.

·       Baner fra leieklasse 0,10 m og opp t.o.m. 1,20 m – etter ønske og behov

·       Husk å angi ønske om høyde i kommentarfeltet; leieklasse 0,10 m, leieklasse 0,20 m, 0,40 m, 0, 60 m, 0, 80 m, 0,90 m, 1,00 m, 1,10 m og 1,20 m

·       Registrering/ betaling: Vipps/ kontant betaling kr 100,- pr. runde for klubbens egne medlemmer/ kr 125,- inkl. baneleie for andre. Betaling forhåndsbetales oppe i kafeteriaen

·       Inntil to forsøk pr. betalte runde

·       Innendørs oppvarming i det lille ridehuset

·       Kafeteria med enkel servering

·       Vi minner om at ryttere under fylte 18 år, må ha ansvarlig person tilstede!

Kontaktpersoner før den store «Pay & Jump» dagen:

Sille Kasin, 481 76 269/ Elly Joys Røang, 908 53 636

Vi gleder oss, og møtes til banebygging fra kl. 10:00! Samtidig minner vi om at hindermateriellet også må ryddes tilbake på plass ved slutten av dagen.