Melding av interesse - KM i sprang og Baltic Cup

Postet av Bærum Rideklubb den 11. Aug 2017

KM i sprang, ponni og hest:

Drøbak Rideklubb har overtatt stafettpinnen etter oss i Bærum Rideklubb, og står denne gangen som arrangør av KM ponni og hest både lag og individuelt.

Arrangementet går av stabelen den 9. og 10. september, og er du kvalifisert til å ri og ellers har lyst til å ri på lag, så er det på tide å melde interesse. Send mail til leder av sprangutvalget sille.kasin@gmail.com med kopi til baerum.rideklubb@gmail.com snarest og senest innen søndag 20. august kl. 20:00.

Online påmelding er åpen, og absolutt siste frist for å melde seg på de individuelle mesterskapene er 1. september kl. 18:00.

Stevneinvitasjon:

Baltic Cup:

Sprangserien Baltic Cup med klasser for children, ponni og junior er tilbake på Epona Ryttersenter, denne gangen i tidsrommet 31. august - 3. september.

Tidligere har landslagsleder Trond Clemmetsen følgende å si om Baltic Cup:

Baltic cup er viktig for rekrutteringen og vi trenger å få opp nye utøvere. For mange ryttere er serien første fot i det store utland, og det er viktig å ha det her hjemme også. Epona har arrangert det tidligere, og det var veldig vellykket,

Schedule:

Om du er kvalifisert til å ri og har lyst til å prøve deg i Baltic Cup, så meld interesse snarest og senest innen den 15. august på mail til heidi@rytter.no

Alle ryttere må ha gyldig topplisens, og i tillegg FEI-numre. Ta eventuelt kontakt med heidi@rytter vedrørende dette. Ponnier og hester må ha gyldige FEI-vaksiner, men trenger ikke FEI-pass. Informasjon om vaksiner finner du her, mens generelle bestemmelser for FEI-stevner ligger her.

Ta gjerne kontakt med leder av spangutvalget, Sille Kasin, på +4748176269 om du trenger mer informasjon om Baltic Cup eller andre internasjonale stevner.