Vil du ri på lag for Bærum Rideklubb under NM lag i sprang?

Postet av Bærum Rideklubb den 27. Mai 2016

Bergen Rideklubb står som arrangør for årets NM lag i sprang, og vi i Bærum Rideklubb håper å kunne sende lagryttere over fjellet for å få erfaring, oppleve mesterskapsstemningen og kanskje til og med melde seg på i medaljekampen.

Årets mest spennende lagoppgjør i sprang for hest går av stabelen i perioden den 16. - 19. juni, og påmeldingsfristen melder seg derfor nå med stormskritt. Har du lyst til å ri, og ellers er kvalifisert i henhold til KR, meld interesse snarest og senest innen mandag den 30. mai innen kl. 20:00 på mail til sille.kasin@gmail.com - med kopi til baerum.rideklubb@gmail. com.

NM lag i sprang for hest går i tre avdelinger over tre dager, 1,25 m/ 1,35 m. Seniorrytterne på laget må ri høyeste nivå. De to første avdelingene er kvalifiseringer til finalen på søndag, der seks lag stiller ti start og gjør opp seg imellom om heder, ære og mesterskapsmedaljer. Klubben dekker meetingavgiftene for laget.

Stevneinvitasjon:

Statutt NM sprang: