Klubbmesterskapet i sprang - alt du trenger å vite

Postet av Bærum Rideklubb den 27. Nov 2015

Arbeidslister, foreløpige startlister og ryttermelding til søndagens klubbmesterskap i sprang er nå klare.

Arbeidslister:

Foreløpige startlister:

Ryttermelding:

• Banebygging og rydding: Banebygging vil foregå fra kl. 09:00. Vi forventer at alle ryttere, samt foresatte til utøvere under 18 år stiller!

De som ikke hjelper til med å bygge, må hjelpe til med å rydde inn. I tillegg er vi som vanlig avhengige av hjelp til rydding, også fra øvrige involverte.

• Sekretariat: Åpent fra kl. 08:30. Kun kontant betaling. Alle ryttere oppfordres av praktiske årsaker til å betale før stevnestart.

• Kafeteria: Varm og kald mat. Husk kontant betaling.

• Foreløpige startlister: Ligger vedlagt.

• Oppvarming: Foregår i plasthallen.

• Stevnestart: Så snart de første ekvipasjene er ferdig oppvarmet, går vi gang. Nærmere starttidspunkt vil ikke bli gitt.

• Klasseoppsett: I årets klubbmesterskap sprang har vi følgende klasseoppsett og foreløpig antall startende i de enkelte klassene:

Klasser

Bedømming