Gode bærumsrunder og seier under sommerstevnet i Arendal

Postet av Bærum Rideklubb den 14. Jul 2015

Flere bærumsryttere kan i ettertid se tilbake på et fantastisk vellykket sommerstevne i regi av Arendal og Grimstad Rideklubb. Aller størst var jubelen på søndag.

Karin og Chanel sikret seier og 20 poeng i Felleskjøpet Champion Cup på søndag. Foto: Privat

Følgende ryttere representerte oss i Bærum Rideklubb under det tradisjonelle sommerstevnet i Arendal i helgen:

Celina Hagen
Lone Olsen
Katharina Høvding
Christina Høvding
Fanny Hjemdal Wallace
Karin Bjorheim
Kathinka Ryder Schøyen
Theodor Wendelborg

Fanny og Sweetheart kan se tilbake på nok et vellykket stevne, denne gangen blant andre med sterk femteplass i Sommerprix 1,25 m. Foto: Mari Hjemdal

Rytterne våre hentet hjem mange flotte resultater; her var både stødige Clear Rounds, sløyfer, nullrunder og fine firefeilsrunder i de lavere klassene og også premier i de høyere. Blant annet leverte Fanny og Sweetheart en flott omhoppingsrunde i Sommerprix 1,25 m som holdt til femteplassen blant hele 115 startende, og i Felleskjøpet Champion Cup ble det ren bærumsdominans i toppen. Karin og Chanel slo til med seier, Cathinka og Radetzky II hoppet inn til andreplass, og Theodor og Veavanta-C sikret tredje.

Stor glede i bærumsleiren med topp tre i Felleskjøpet Champion Cup 1,20 m. Fra venstre: Karin/ Chanel, Cathinka/ Radetzky og Theodor/ Veavanta-C. Foto: Mona Wendelborg

Les mer om sol, sommer og sprang på Sørlandet på Hestesport:

Resultatene fra Felleskjøpet Champion Cup: