Fantastisk ponnihelg i Arendal

Postet av Bærum Rideklubb den 30. Jun 2015

Flere av våre ponniekvipasjer deltok ved landsstevne i sprang i Arendal denne helgen. Aller best gikk det for Lisa Holmsen, som vant både Hello Cup og Stall Kubberød Grand Prix Cup, men våre andre ryttere bet også godt fra seg.

Lisa og Smokin Dan stråler på premieutdelingen etter seier i Stall Kubberød GP Cup for kat. 1 på søndag. Duoen var eneste feilfrie ekvipasje. Foto: Mona Wendelborg

Som vanlig var det flott stemning og full fart da Arendal og Grimstad Rideklubb stod som arrangør for ett av sesongens viktigste ponni- og childrenstevner. I tillegg til mange åpne klasser for alle tre ponnikategorier og en åpen childrenklasse, ble det invitert til kvalifiseringsrunder og finaler i både Walber Children Challenge Cup, Kingsland Cup for kat. 3, Agria Dyreforsikring Cup for kat. 2, Hello Cup for kat. 1 og Stall Kubberød Grand Prix Cup for kat. 2 og kat. 1. Ekvipasjer fra nær sagt hele landet var på plass for å kapre poeng og knive om finalebilletter til Kingsland Oslo Horse Show i oktober og AEG i februar.

Våre bærumsryttere hadde alle på sine nivåer en flott stevnehelg, og samlet ble det hele 6 bærumsseiere og 14 øvrige plasseringer å ta med hjem!

Her følger bilder av rytterne våre som var på plass i Arendal. Bildene ligger vilkårlig, og kun to av dem er knipset i løpet av stevnehelgen. Husk at vi alltid gjerne tar i mot flere!

Bestevennene Hammers Hero og Sultana med Pernille og Katharina. Foto: Mona Wendelborg

Nicoline og Casper Damgård - her ved en tidligere anledning. Foto: Privat

Maria og Supreme Magic - her ved en tidligere anledning. Foto: Privat

Sandra og SR Oscar the Boxer - her ved en tidligere anledning. Foto: Tom Rune Lian