Høsthilsen til alle medlemmer

Postet av Sille Merete Kasin den 1. Okt 2020

Kjære medlemmer

I disse koronatider er det kanskje lett å tro at klubbens styre har gått litt i dvale, men det kan vi forsikre dere om at vi ikke har. Vi benytter denne litt rare tiden til å planlegge aktiviteter som vil løfte klubben videre, og med det gi dere spennende tilbud og aktiviteter i tiden fremover.

Først ut er et yogakurs, spesielt rettet mot oss ryttere.
Med enkle grep kan vi både bli sterkere, mer fokusert og smidigere, noe som vil hjelpe oss til å bli bedre ryttere. Hestepassere og støttespillere er også hjertelige velkomne.
Vi har fortsatt noen ledige plasser på kurset som holdes på Basic Trening og Fysioterapi på Røa 24-25 oktober. Kurset er godt subsidiert av klubben, og koster kun 200 kr for begge dagene.

Klubben har hatt et ønske om å gi klubbens dressur ryttere litt ekstra fokus nå i høst, og vi var derfor stolte og glade over å kunne stille med et flott lag på årets lag NM!
Det var en helg med lagånd, felleskap og gode minner med hjem i bagasjen.

For å «booste» dressur delen kommer vi i høst til å arrangere vår første dressursamling.
Denne vil bli arrangert på Østern Brug 30.oktober - 1 november.
Vi har vært så heldige å få Kjell Myhre til å holde foredrag for oss om utdanningsskalaen, samt være dommer på en programridning. Fysioterapeut og dressurrytter Line Synnøve Larsen holder foredrag og fysisk trening for ryttere før det blir en praktisk gjennomgang av øvelser man kan gjøre hjemme.
For kun 250 kr får du mulighet til å delta på denne samlingen (det er ikke mulighet til kun å være med på enkelt deler av denne samlingen) Her er det kun 10 plasser, så vær rask med å melde deg på!
Ønsker du mer info om yogakurset eller treningssamlingen si gjerne ifra.
Påmelding skjer etter første man til mølla prinsipp til klubbens mailadresse. baerum.rideklubb@gmail.com.

Vi forsøker stadig å forbedre oss på sosialer medier, og her trenger vi hjelp av dere! Send oss gjerne bidrag i form av bilder, små filmsnutter og tekster som vi kan poste på våre sider/plattformer.

Dersom dere har ønsker eller gode ideer til hva klubben kan gjøre eller bidra med, er vi takknemlige for innspill!
Vi er her for dere, og med deres hjelp kan vi sammen løfte klubben og sørge for at våre medlemmer kjenner en tilhørighet, og en stolthet over å være medlem av Bærum Rideklubb!

Bærum Rideklubb Styre