Informasjon om KM-helgen

Postet av Bærum Rideklubb den 4. Sep 2019

Tekst: Sille Kasin

I forbindelse med helgens KM-arrangement i sprang venter vi storinnrykk på Østern Brug begge dager. Her følger litt viktig informasjon:

• Vi bygger bane fredag den 6. september kl. 18:00, og forventer å se alle bærumsryttere til start med eventuelle foresatte til mindreårige utøvere i sving. Husk også at banen skal bygges om på lørdag og klargjøres til søndag, og at vi også rydder etter oss når stevnehelgen er omme.
  • Ryttermelding er nå lagt ut på HorsePro. Merk at stevnestart er klokken 09:00 begge dager, og at klassene vil starte fortløpende.
  • Arbeidsliste og leveringsliste til kiosken ligger som vedlegg, men legges også ut på HorsePro.
  • Start- og resultatlister finner du etter hvert på online.equipe.no..

Arbeidsplan-KM Sprang 6_7 september 2019.pdf

Levering Kiosk Stevne 7-8 september 2019.xlsx

Vi gleder oss stort til å ta imot besøkende fra hele Oslo og Akershus Rytterkrets, og gleder oss selvsagt ekstra til å kunne heie både ponnilag og et hestelag frem på lørdag, og følge de individuelle bærumsrytterne våre til start på søndag!

Gøy blir det også å ha besøk av Equishop, Bærum Rideklubbs hovedsponsor med stand på stevneplassen gjennom hele helgen, og også amatørfotograf Helene Gjerde Aamdal som sørger for å ha minneverdige bilder for salg via facebooksiden sin.

Velkommen!

PS!

Husk at det er lov å hjelpe til i forbindelse med eller under stevnet - selv om du ikke starter selv, eller for eksempel har familiemedlemmer, venner eller bekjente til start! Vi trenger all hjelp vi kan få, slik at vi kan ønske velkommen til et så hyggelig og vellykket arrangement som mulig!