Stevnehelgen nærmer seg

Postet av Bærum Rideklubb den 22. Mai 2019

Jubileumsstevnet Bærum Rideklubb 50 nærmer seg, og blant de mange som vil være på plass for å feire jubilanten, er også Norsk Tilhengersenter AS - NTS.no fra Høvik som  har med seg Ifor Williams hestehengere på laget. De vil ha stand på stevneplassen, og bidrar også med en fantastisk trekkepremie til alle deltakere om krysser mållinjen med godkjent resultat i våre to jubileumsklasser på lørdag. Foto: Ifor Williams Norge AS

Tekst: Sille Kasin

Tilmedlingen til helgens Jubileumsstevne er god, og værgudene lover godt, så hva mer kan vi forlange? Som stevnearrangør gleder vi oss selvsagt stort i forkant, og håper at alle får en strålende helg i regi av jubilanten - som nå altså endelig lar seg feire, ett lite år i etterkant av selve opprettelsen av klubben i 1968.

Foreløpige startlister og ryttermelding vil bli lagt ut på online.equipe.com. Merk at vi starter klassene fortløpende så snart vi er klare til det - med stevnestart klokken 09:00 begge dager. Arbeidslister for klubbens medlemmer er nå klare.

I tillegg til klassene denne helgen gleder vi oss ellers ekstra til å dele ut tradisjonsrike Eddie Bulls Minnepris på lørdag mellom de to jubileumsklassene. Foreløpig kan vi si så mye at styret i år har besluttet  å la prisen gå til en utøver med mangesidig bakgrunn, så dette blir stas!

- Stas for deltakerne i våre to jubileumsklasser, det blir det også. - For gavekortene som ti ekvipasjer skal kjempe om i de to jubileumsklassene 1,00 m og 1,10 m denne lørdagen, gir virkelig gode beløp å handle for hos vår hovedsponsor, Paddock AS på Røa. - Og rosettene som alle deltakere i jubileumsklassene våre får..... Vi sier ikke mere, men sløyfefest, det blir det virkelig på Østern Brug denne lørdagen!

- Men altså ikke nok med det...... Norsk Tilhengersenter AS - NTS.no fra Høvik har med seg Ifor Williams hestehengere på laget, og bidrar i tillegg med fantastisk trekkepremie - et flott salskap - blant alle ryttere som fullfører en av de to jubileumsklassene med godkjent resultat. Disse flotte hestehengerne får du bestilt hos Norsk Tilhengersenter AS på vår stand på lørdag under jubileumsstevnet vårt, eller hos leverandøren  på
Ramstadsletta på Høvik.

Start turen hos oss, sier Norsk Tilhengersenter AS - NTS.no fra Høvik, og det sier vi også. Ikke rart vi gleder oss!