Flinke bærumsjenter og seier i Grenland

Postet av Bærum Rideklubb den 12. Feb 2018

En fornøyd Mina Brinchmann med ponniene sine etter seier med Kiltale Dirty Harry og debut med Langklopps Zepplin 1,20 m. Ikke rart hun nå gleder seg til AEG! Foto: Privat

Tre av Bærum Rideklubbs ponniryttere la veien til Vallermyrene og Grenlands Ryttersportsklubb denne helgen. Først ut var  Mathilde Fürstenau Notto/ Herbies Double Trouble, som leverte en fin firefeilsrunde i MB + 5, 1,05 m, for ponni kategori 2.  Julie Linaae/ Coolattin Red Arrow viste seg også frem på en god måte i det samme klassenivået for enere, og ble stående protokollført med seks feil i andre fase.

Mina Brinchmann hadde med seg begge sine ponnier, Langklopps Zepplin og Kiltale Dirty Harry og stod for mange flotte runder. Høyest resultatmessig rager en flott debut i 1,20 m på søndag med førstnevnte, og seier i samme klasse med sistnevnte. Mina og Harry var for øvrig eneste ekvipasje til start i klassen som prikket inn dobbel null.