Velkommen til D-stevne i sprang for hest og ponni

Postet av Bærum Rideklubb den 14. Aug 2017

Høstens sprangstevne på Østern Brug finner sted lørdag den 16. og søndag den 17. september, og online påmelding via HorsePro er nå åpen.

Nytt av året er Paddock Horse & Pony Tour som går i LB over to dager - med kvalifisering på lørdag og finale på søndag! Bedømmingen går i feil og stil i kvalifiseringen (dvs. bed. 280) og i to faser med direkte omhopping i finalen (dvs. 274.5.3). Hester og ponnier konkurrerer og premieres i separate turer. Om vi for nok startende, starter også de forskjellige ponnikategoriene for seg med separat premiering.

I tillegg til ordinær klassepremiering venter flotte premiedekken til vinnerne og pokaler, flotte gavepremier og super flotte Paddock Tour rosetter til topp tre! I tillegg får alle ekvipasjer som gjennomfører finalen, også spesielle Paddock Tour rosetter.

Husk at alle bærumsmedlemmer som starter, samt foresatte til startende ryttere under 18 år, må hjelpe til både i forkant av og under selve stevne! Skriv på anmeldelsen hva du/ dere helst ønsker av arbeidsoppgaver.

Stevneinvitasjon:

Statutt, Paddock Horse & Pony Tour 2017: