To seire og en andreplass etter fine prosenter

Postet av Bærum Rideklubb den 17. Apr 2017

Inga og hennes Theodorich 7 kan se tilbake på en finfin Palmehelg på Sørlandet. Foto: Privat

De fire bærumsrytterne som deltok ved dressurstevnet i regi av Arendal og Grimstad Rideklubb denne påsken, fikk alle gode gjennomkjøringer på landsstevnenivå. - Og tre premier ble det til overmål altså også for to av dem.

Første stevnedag sikret Inga Eide Borchgrevink/ Theoderich 7 seier med 63,677 prosentpoeng i det lille startfeltet som utgjorde MB:3.Therese Bjerkan/ Dejá- red på sin side inn til 57,662.

Emilie Rollve/ Cim-Sam Melody stilte deretter til start i MA:1, og ble belønnet med 54,524. Gina Bache-Mathisen Wiig/ Stall-K’s Diadolos viste på sin side virkelig form i samme klasse, og kunne glede seg over en flott andreplass etter å ha ridd inn til 69,048 prosentpoeng.

Andre stevnedag, Palmesøndag, stod FEI-programmer for tur, og Gina/ Stall-K’s Diadolos var neimen ikke snauere enn at de like godt gikk hent og vant vant hele FEI’s innledende program for Ungryttere med gode 70,278 prosentpoeng.

Våre tre juniorryttere, Inga, Emilie og Therese, gjennomførte på sin side lagprogrammene innenfor sitt klassenivå med henholdsvis 62,568, 60,406 og 57,811 prosentpoeng.

Dessverre har vi kun bilde av Inga, men håper å kunne bygge opp arkivet vårt utover i stevnesesongen.