Flott fjerdeplass til Sandra

Postet av Bærum Rideklubb den 15. Apr 2017

Sandra på premieutdeling i Sverige denne lørdagen, lett gjenkjennelig uten hjelm. Foto: Tom Rune Lian

I påskehelgen står Tågarportens Ryttarförening tradisjonen tro som arrangør av fletrittsstevne både for ponni og hest, og som vanlig stiller mange norske ekvipasjer til start.

Sandra og SR Oscar The Boxer deltok først i høyeste ponniklasse på langfredag og gjorde en fin figur, og klinket deretter til med flott plassering i 90 cm hest på selveste påskeaften. Med Corbeagh Breeze red hun inn til 63,57 prosentpoeng/ 54,6 straffepoeng i dressurprøven og lå foreløpig som nummer 14. Deretter hoppet de to feilfritt og begynte klatringen på resultatlistene, og endte til sist plassert som nummer fire etter feilfri hopping i terrenget, og med kun 0,8 tidsfeil - i et startfelt på hele 26 ekvipasjer.

Sandra har som kjent fått landslagsledelsens tillit og har plass på elitegruppen for ponniekvipasjer denne sesongen, og går derfor riktig spennende tider i møte - og nå altså ikke bare på toerponnien sin, men også på hest!