Vil du ri på lag for Bærum Rideklubb?

Postet av Bærum Rideklubb den 15. Jul 2015

Om du kan tenke deg å ri på lag for Bærum Rideklubb i dressur eller sprang, er det på tide å melde interesse.

Dressur:

KM lag, Skedsmo 29. - 30. august
Stevneinvitasjon vil bli lagt ut på HorsePro.
Meld interesse på mail til leder av dressurutvalget baerumrideklubb@gmail.com innen søndag 9. august.

Sprang:

NM lag ponni, Drøbak 14. - 16. august
Stevneinvitasjon:
Meld interesse pr. mail til leder av sprangutvalget sille.kasin@gmail.com/ baerumrideklubb@gmail.com innen fredag 31. juli.

NM lag hest, Sandnes 27. - 30. august
Stevneinvitasjon:
Meld interesse pr. mail til leder av sprangutvalget sille.kasin@gmail.com/ baerumrideklubb@gmail.com innen søndag 9. august.

I september arrangeres NM lag i dressur, og i tillegg arrangerer vi i Bærum Rideklubb KM i sprang for ponni og hest på Østern Brug. Mer informasjon kommer.

Laguttakene vil bli foretatt i samarbeid med aktuelle trenere, og vil bli offentliggjort her på klubbsiden vår. Om du melder interesse og blir tatt ut, forplikter du deg til å stille.

Vi håper at mange av dere vil være med å ri på lag for Bærum Rideklubb!