NRYFs Årskonferanse og Rytterting

Postet av Bærum Rideklubb den 19. Mar 2015

Denne helgen drar blant annet representanter fra Bærum Rideklubb til tings.

Klubbens formann Aage Jørgensen og leder i GU-S og web-ansvarlig Sille Kasin legger veien til Lillestrøm kommende helg, der NRYF inviterer til Årsmøte og Rytterting.
Ekstra spennende blir det for oss i Bærum Rideklubb under søndagens valg på tinget, der vi - basert på medlemstallet vårt - har to stemmer. Vår egen Totto Hartmann er nemlig foreslått valgt inn som visepresident for en toårsperiode i Forbundsstyret, som er Norges Rytterforbunds høyeste organ. Styret i Bærum Rideklubb fremmet for øvrig forslag om to passende kandidater til forbundsverv, og for oss er det derfor virkelig hyggelig at først nominasjons- og deretter valgkomiteen har samlet seg om en av disse. Valgkomiteens instilling: